کتاب خیاطی سیما عمرانی

ساخت وبلاگ
قیمت : 56,000 تومان 42,000 تومان
 

اگر شما هم به دنبال یادگیری کامل هنر خیاطی هستید ما استفاده از مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی را به شما توصیه می کنیم. این مجموعه ارزشمند می تواند شما را از رفتن به هرگونه دوره اموزشی بی نیاز کند و در واقع با کمترین هزینه ممکن می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.
شما با تماشای فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی می توانید به میزان قابل توجهی مهرات خود را بالا برده و خواهید دید که چقدر آسان و روان می توانید از این پس کلیه نیاز های خود در زمینه خیاطی را برطرف نمایید.
برای تهیه مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی می توانید همین الان به یکی از روش های زیر اقدام به ثبت سفارش خود نموده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

  • برای دریافت مجموعه فیلم آموزش خیاطی در قالب ۲۴ حلقه دی وی دی به صورت کامل با قیمت ۴۲ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

 

 

 

 

 

 

 

  • جهت تهیه کتابهای خیاطی ایشان در  قالب ۴ جلد به صورت کامل با قیمت ۹۰ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

 

 

شما همچنین می توانید علاوه بر تهیه مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی از کتابهای ایشان که در چهار جلد تهیه شده است نیز استفاده نمایید و میزان مهارت خود را خیلی زود به بالاترین سطح ممکن برسانید. این چهار جلد کتاب خیاطی قیمت ۸۰ هزار تومان ارائه شده است و می توانید جهت خرید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

در میان سایر آموزش هایی که در بازار می توان یافت یکی از کامل ترین و البته به روز ترین های این رشته مربوط می شود به آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم . ایشان با بیانی کاملا شیوا و روان به آموزش قدم به قدم نکات مهم خیاطی می پردازند و شما خیلی زود بدون نیاز به هرگونه دوره دیگر می توانید در هر سطحی که هستید میزان مهارت خود را به مقدار قابل توجهی بالا ببرید.
مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده در واقع شامل کلیه کارهایی است که در سالهای گذشته در برنامه های مختلف تلویزیونی پشخ میشده و این فرصت هم اکنون مهیا شده است تا شما به راحتی بتوانید با هزینه ای اندک تمامی این دوره ارزشمند را در اختیار داشته باشید.
شما همچنین می توانید از مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده که در چهار جلد روانه بازار شده نیز استفاده نمایید و مطمئن باشید با در اختیار داشتن این چهار جلد کتاب و تهیه دی وی دی ها به صورت همزان بعید است دیگر کوچکترین نیازی به رفتن به آموزشگاه های مختلف خیاطی داشته باشید و خودتان از این پس با به دست آوردن مهارت لازم می توانید نیاز های خود در زمینه خیاطی را به راحتی برطرف نموده و حتی از این هنر برای خود تولید در آمد نمایید.

فیلم آموزش خیاطی
سیما عمرانی بانوی هنرمند ایرانی یکی از مجرب ترین اساتید حال حاضر ایران در این رشته محشوب می شود و آثار ارائه ایشان در میان طرفداران هنر خیاطی از جایگاه خاصی برخوردار است.شما علاقه مندان به این رشته که دوست دارید با بیانی ساده و راحت خیلی زود و سریع به بالاترین سطح مهارت دست یابید پیشنهاد می کنیم حتما از مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی استفاده نمایید.

مجموعه ارائه شده توسط ایشان به حدی شیوا و ساده و راحت است که در بازار به نام آموزش خیاطی آسان آنرا می شناسند.شما در هر کجای کشور که باشید امکان خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی را همین الان دارید و تنها با چند کلیک می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید.

آموزش خیاطی خانم عمرانی
در زیر بخشی از محتوای کتاب ایشان را قرار داده ایم تا هر چه بیشتر با نحوه نگارش و فن بیان ایشان در اموزش آشنا شوید :
دامن لنگی
از الگوی فون یک استفاده می‌کنیم دور کمر به خط وسط جلو اضافه کرده از زاویه ب ۱۰ سانتیمتر بالا و ۱۰ سانتیمتر از خط پای دامن به داخل دامن رفته هلالی به هم وصل می‌کنیم. برای قسمت پشت از فون یک استفاده کرده و درز وسط پشت را تا بالا می‌دوزیم.
توجه: هلال قسمت پائین جلو دامن را به دلخواه می‌توان ۳۰ سانتی‌ به روش گفته شده اضافه کرد.
مقدار پارچه موردنیاز: دو قد دامن با عرض ۱۲۰ می‌باشد.

دامن پلیسه راسته
مستطیلی به عرض قد دامن + ۴ برای زاپاس و به طول ۳ برابر دور کمر +۴ سانتیمتر برای زاپاس روی پارچه درست می‌کنیم. بعد از اینکه از هر طرف ۲ سانتیمتر برای زاپاس را مشخص کردیم مابقی را به دلخواه عرض پیلی مثلاً اگر پیلی ۳ سانتیمتر خواستیم ۳ سانتیمتر برای پیلی رو و دو برابر پیلی رو برای پیلی زیر می‌گذاریم یعنی ۶ سانتیمتر بعد از پیلی زیر مجدداً ۳ برای پیلی رو ۶ سانتیمتر برای پیلی زیر تا آخر ادامه می‌دهیم طوری که اگر پیلی‌های رو را با هم جمع بزنیم اندازه کمر به دست بیاید.
چند نکته: ترکی باید در عرض مستطیل یعنی عمودی در دامن قرار بگیرد و اگر عرض پارچه کم بود ما می‌توانیم دو قد دامن پارچه تهیه کنیم بعد از وسط نصف کرده و از ترکی به هم بدوزیم و روی این مستطیل ۳ برابر دور کمر + ۴ را اندازه زده و پیلی‌ها را از پشت پارچه روی یک لا علامت بزنیم.
نکته ۲: پیلی زیر معمولاً دو برابر پیلی رو می‌باشد.
و سوم اینکه اگر پیلی اول ما پیلی دو یعنی ۳ سانتیمتر بود پیلی آخر باید پیلی زیر یا ۶ سانتیمتر باشد.
مقدار پارچه مورد نیاز: دو قد دامن می‌باشد. عرض پارچه بستگی به سایز موردنظر دارد.

کتاب خیاطی سیما عمرانی...
ما را در سایت کتاب خیاطی سیما عمرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران alborzkhayat14 بازدید : 38 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 12:29

قیمت : 56,000 تومان 42,000 تومان
 

علاقه مندان به هنر خیاطی و عزیزانی که دوست دارند تا در زمانی کوتاه و با هزینه ای اندک به مهارت لازم رد این هنر دست یابند ما توصیه میکنیم حتما از کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی استفاده نمایند. این کتاب ها در چهار جلد ارائه شده است و هر کدام به بیان موضوعات مهم خیاطی پرداخته اند.

برای تهیه مجموعه کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به یکی از روش های زیر همین الان اقدام به تهیه این کتاب ها نمایید و در کمتر از چند روز آنرا دریافت کرده و سپس وجه کالا را به مامور پست تحویل دهید.

 

کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

  • برای تهیه کتاب خیاطی سیما عمرانی در چهار جلد با قیمت ۹۰ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید :

 

 

 

  • جهت خرید سی دی آموزش خیاطی سری دوم در قالب ۱۲ دیسک با قیمت ۲۴ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :


همچنین علاوه بر تهیه کتاب خیاطی ایشان می توانید اقدام به خرید مجموعه دی وی دی های ایشان نیز نموده و این آثار تصویری را نیز در قالب ۲۴ حلقه تهیه نمایید.مجموعه تصویری ایشان با قیمت ۴۲ هزار تومان ارائه شده است.

 

کتاب خیاطی سیما عمرانی
جدا از کتابهای ایشان که به شدت توصیه می کنیم حتما اقدام به تهیه انها نمایید شما می توانید از مجموعه دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی که در بالا نیز لینک خرید انرا قرار دادیم استافده نمایید و در واقع ترکیب کتاب و دی وی دی های ایشان می تواند برای هنر آموزشی کفایت کند تا به میزان لازم مهارت در خیاطی دست یابد.
مجموعه فیلم آموزش خیاطی ایشان هم قابلیت پخش در دستگاه های پلیر خانگی را دارد و هم اینکه می توان توسط کامپیوتر و لپ تاپ نیز به مشاهده آنها پرداخت.
آثاری که شما در قالب دی وی دی ها از ما دریافت می کنید در واقع همان مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده است که در طول سالیان گذشته توسط ایشان آموزش داده و پخش میشده و هم اکنون این فرصت طلایی ایجاد شده تا شما به صورت همزان و با هزینه ای اندک بتوانید تمامی این آموزش ها را دریافت نمایید.
خانم عمرانی بانوی هنرمند ایرانی با بیانی شیوا و بسیار ساده تمامی نکات مهم این هنر را به شما عزیزان آموزش می دهند و شما در هر سطحی که باشید می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کرده و خیلی سریع به مهارت لازم در این رشته دست یابید.
بسیاری از هنر آموزان برای اینکه راحت ترین روش آموزشی را دنبال نمایند به دنبا تهیه مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو می باشند . ما به این دسته از علاقه مندان توصیه می کنیم حتما مجموعه تصویری خانم سیما عمرانی را تهیه نمایند چرا که دقیقا همان سادگی بیان و راحتی در اموزشی که دنبالش هستی را می توان در کارهای ایشان دنبال کرد.
مجموعه آموزش خیاطی مبتدی ایشان هم اکنون از طریق فروشگاه پرشین خیاط قابل ارائه است و شما علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح دادیم می توانیدبرای خرید با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

کتاب خیاطی
شما عزیزان می توانید همین الان درهر کجای کشور که باشید اقدام به خرید آموزش خیاطی نمایید و دیگر با تهیه این مجموعه ارزشمند نیازی به رفتن به هیچگونه آموزشگاهیی نخواهید داشت.
در زیر بخشی از محتوای کتاب خیاطی را برایتان قرار داده ایم تا بیشتر با نحوه توضیحات و اموزش ایشان آشنا شوید:

دامن ترک دو رنگ
از الگو ۶ ترک یا ۸ ترک استفاده می‌کنیم به طوری که مستطیلی به طول قد دامن و به عرض یا باسن رسم کرده از کمر ۱۲ تا ۱۴ پائین آمده خط باسن را کشیده عرض کادر را نصف کرده خی عمودی وسط کادر می‌کشیم یا کمر را به دست آورده و از خط وسط روی کمر نصف این مقدار را به طرفین رفته و اضافه را به صورت ساسون به باسن وصل می‌کنیم.
اوزمان مورد نیاز را جدا درست کرده به این صورت که خطی عمود به طول خط باسن تا پای دامن رسم کنید و از پائین این خط ۱۲ سانتیمتر به هر طرف رفته به این خط عمود وصل می‌کنیم باید توجه داشت که دو ضلع مثلث باید به اندازهخط عمود باشد و اگر اضافه داشت اضافه را از پائین به صورت هلال از بین برده تا موقع دوخت به مشکل برنخوریم و به تعداد ترک‌ها از این اوزمان برش می‌زنیم. از این الگو می‌توانیم برای دامن زیگزاگی استفاده کنیم و از خط عمود وسط ترک‌ها و وسط اوزمان‌ها ۳۰ سانتیمتر پائین آمده و به صورت ۷ به پای دامن وصل می‌کنیم در این صورت تعداد تیزی‌های پای دامن نسبت به دامن‌ زیگزاگی شماره ۲ دو برابر می‌شود. در ضمن می‌توانیم اوزمان‌ها را تا باسن ندهیم و تا بالای زانو بدهیم در این صورت خط عمود مثلث باید به اندازه دلخواه ما باشد که این اوزمان‌ها تا کجا دوخته شود.
مقدار پارچه مورد نیاز برای ترک‌ها دو قد دامن با عرض ۱۲۰ و برای اوزمان‌ها دو قد مثلث‌ها می‌باشد.

کتاب خیاطی سیما عمرانی...
ما را در سایت کتاب خیاطی سیما عمرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران alborzkhayat14 بازدید : 308 تاريخ : يکشنبه 17 دی 1396 ساعت: 19:08